Związek Pracodawców Producentów Materiałów dla Budownictwa wspólnie z ekspertami CAB i GfK postarają się ocenić, jak rynek materiałów budowlanych poradził sobie w roku 2020 oraz zastanowić nad perspektywami na przyszłość.

Pan Maksymilian Miros z Centrum Analiz Branżowych (CAB) podsumuje rok 2020 w skali makro.
Następnie Pan Marcelin Matusiak z Growth from Knowledge (GfK) postara się znaleźć odpowiedź na pytanie, jak dostosować strategię sprzedaży do potencjałów w post-pandemicznym kanale dystrybucji.

Termin: 18.02.2021 godz. 14:00-15:30

Plan webinarium:

  • Krótkie wprowadzenie, Szymon Firląg, ZPPMdB
  • Budownictwo w czasie pandemii. Jak polscy producenci materiałów budowlanych poradzili sobie w 2020 roku? Maksymilian Miros, CAB
    • wyniki polskiego budownictwa kubaturowego w 2020 roku, perspektywy na 2021 rok
    • sprzedaż wybranych grup materiałów budowlanych w 2020 roku
    • wpływ pandemii na decyzje remontowe Polaków
  • Pytania i dyskusja
  • Gdzie sprzedawać? Czyli jak dostosować strategię sprzedaży do potencjałów w post-pandemicznym kanale dystrybucji?, Marcelin Matusiak, GfK
    • czy wystarczająco dobrze „kryjemy” rynek (dystrybucję)
    • czy jesteśmy w punktach sprzedaży o najwyższym potencjale
    • gdzie sieć sprzedaży powinna być gęstsza (tzw. strategia „wypalania białych plam”)
    • w których punktach intensyfikować działania Trademarketingowe
    • których punktów sprzedaży nie widzimy w naszym CRM i czy powinniśmy je pozyskać
  • Pytania i dyskusja
  • Podsumowanie, Szymon Firląg, ZPPMdB

Webinarium bezpłatne, liczba miejsc ograniczona, odbędzie się na platformie ZOOM.

Link do spotkania: www.zoom.us/webinarium

Prelegenci:Marcelin Matusiak
Absolwent Zarządzania i Marketingu na UMK w Toruniu oraz Business Intelligence na SGH w Warszawie.
• Maksymilian Miros
Analityk rynku, od 12 lat związany z Centrum Analiz Branżowych.

 

Źródło, grafika: Związek Pracodawców Producentów Materiałów dla Budownictwa

PSZ/MR