Zastanawiasz się nad tym, czy w ogóle potrzebujesz analiz? Zapewniamy Cię, że czasy reklamy tworzonej bez wiedzy o kliencie już minęły. Dziś w przekazie ważne jest to, abyś wiedział czego pragnie i potrzebuje klient, jeszcze zanim wykreujesz przekaz. Dowiesz tego dzięki analizom. Są on jednym z najdroższych elementów marketingowej układanki. Ale jeszcze droższe jest kreowanie marketingu bez nich. Testów i analiz dokonujesz wówczas już podczas kampanii i wydatkowania swojego budżetu. Takie działania z dużym prawdopodobieństwem nie będą skuteczne. Ale nie jest to najkosztowniejszy element takiego postępowania. Działania bez dobrych analiz mogą zrazić do Ciebie potencjalnych klientów i zbudować błędny odbiór Twojej marki. Tego między innymi dowiesz się podczas II i III edycji „Kuźni Pomysłów”.
Na badaniach przedsiębiorstwa powinny opierać się nie tylko na etapie tworzenia oferty produktów czy usług oraz kontrolowania procesu realizacji sprzedaży, lecz także w momencie gdy pojawi się konieczność zmodyfikowania proponowanych rozwiązań czy produktów.
W świecie idealnych modeli biznesowych badania i analizy marketingowe towarzyszą firmie przez pełen okres życia produktu lub usługi. Nie wiesz czy Cię na to stać? Chcesz nauczyć się pracować z analizą danych aby lepiej docierać ze swoim produktem do konsumentów? Wykorzystać wiedzę o kliencie w dzianiach marketingowych? A może jesteś ciekawy, jak prowadzi się badania z wykorzystaniem geolokalizacji ?
Dzięki szkoleniu „Analizy Marketingowe” w ramach bezpłatnego programu akceleracji – Cyklu Kuźnia Pomysłów:
– zyskasz umiejętności samodzielnego prowadzenia badań i analiz marketingowych w internecie ;
– nauczysz się analizować rynek, czerpać wiedzę z social media oraz profili użytkowników witryn, jak również ruchu w internecie;
– dowiesz się, jak za pomocą dostępnych źródeł danych zbadać potencjał swoich klientów, ustalić kierunki rozwoju czy zbudować/wzmocnić przewagę konkurencyjną swojej firmy.
„Dwudziestowieczne brandy były „krzyczącymi markami”. Było im łatwo. Marki XXI wieku są „markami słuchającymi”, a wrażliwość na kulturę jest nowym Świętym Graalem globalnego marketingu” – mówi Simon Anholt, ekspert marketingu internetowego i autor wielu książek w tej tematyce. Dlatego na znaczeniu zyskują obecnie badania i analizy marketingowe, które powinny pełnić rolę inspiracyjną w każdym przedsiębiorstwie. Wielkie globalne brandy już od dawna znają wartość analiz. Istnieje wiele narzędzi, z których dość tanio korzystają największe marki, a z których istnienia często nie zadajesz sobie sprawy. Naucz się korzystać z danych dostarczanych przez te narzędzia, aby budować naprawdę skuteczny marketing. Podczas szkolenia podejmiemy tematy:
• Narzędzia wykorzystywane do analizy otoczenia reklamowego
• Cele kampanii a wskaźniki internetowe
• Składowe media planu
• Rodzaje targetowania
• Modele zakupowe
• Rodzaje reklamy internetowej
• Case study wybranych nagrodzonych kampanii internetowych
Na tym oczywiście nie koniec. Podczas dwóch edycji specjalnych Kuźni program będzie naprawdę szeroki. W ramach cyklu odbędą się szkolenia:
Strategia marketingowa
E-commerce
Analityka marketingowa
PR, PB, EB (Public Relations, Personal Branding, Employer Branding)
Trendy i zagadnienia przekrojowe w marketingu (automatyzacja, boty, VR/AR, AI/ML, CSR/ CRM, RTM, design thinking, green/eco marketing)
Zapraszamy!
PSZ