Rozpoczynamy rekrutację do II i III edycji specjalnej Kuźni Pomysłów – cyklu bezpłatnych szkoleń, konsultacji i indywidualnego wsparcia mentorskiego online. W tych edycjach wyposażymy Cię w zestaw niezbędnych umiejętności marketingowych oraz strategicznego podejścia do marketingu.

Marszałek Województwa Łódzkiego Grzegorz Schreiber zaprasza wszystkie start-upy – zarówno aktywne firmy MŚP, jak i zespoły projektowe, prezentujące innowacyjne koncepcje biznesowe oraz poszukujące możliwości rozwoju tych koncepcji na rynku krajowym i rynkach zagranicznych do wzięcia udziału w organizowanej przez Województwo Łódzkie – Kuźni Pomysłów.

– Pierwsza Kuźnia pokazała, że mamy w województwie odważne i niezwykle dynamicznie rozwijające się firmy, których siła opiera się na wykorzystaniu innowacji. Stawiamy na młodych i dostrzegamy ogromną rolę administracji publicznej jako dysponenta środków służących wspieraniu biznesu. Poprzez narzędzia wsparcia skierowane do przedsiębiorców kreujemy warunki odpowiednie do zakładania nowych firm, do wdrażania przez nie innowacji, do śmiałego sięgania po korzyści stwarzane przez nowe technologie – podkreśla Grzegorz Schreiber, Marszałek Województwa Łódzkiego.

Po pierwszej edycji Kuźni dowiedzieliśmy się, że tym, czego najbardziej brakuje start-upom to przemyślanego podejścia do marketingu. Dlatego w kolejnych edycjach akceleracji pokażemy, jak strategicznie działać w obszarze, w którym najszybciej rynek weryfikuje nasze plany. Najlepsze projekty start-upowe z województwa łódzkiego przejdą 3-miesięczny cykl szkoleń i konsultacji, który będzie poświęcony zagadnieniom optymalizacji działań marketingowych start-upów.

Podczas dwóch edycji specjalnych Kuźni uczestnicy programu nabędą wiedzę w zakresie marketingu. Zagadnienia związane z promocją i komunikacją marketingową są najczęściej powtarzającym się problemem, z którym borykają się młode firmy uczestniczące w poprzedniej edycji Kuźni Pomysłów. Zakładając firmę, warto przemyśleć i przeanalizować strategię marketingową. Najczęściej start-upy, czy małe firmy muszą liczyć się z każdą wydaną złotówką. Co w takim razie zrobić, by zaistnieć, nie wydając przy tym dużej sumy pieniędzy? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą uczestnikom nasi eksperci oraz mentor.

Program:
Kuźnia Pomysłów – II edycja specjalna
– Strategia marketingowa
– E-commerce
– Analityka marketingowa

Kuźnia Pomysłów – III edycja specjalna
– Strategia marketingowa
– PR, PB, EB (Public Relations, Personal Branding, Employer Branding)
– Trendy i zagadnienia przekrojowe w marketingu (automatyzacja, boty, VR/AR, AI/ML, CSR/ CRM, RTM, design thinking, green/eco marketing)

Sięgając po marzenia
W dynamicznie rozwijającej się kulturze innowacji jest wiele sposobów, by osiągnąć sukces. Słyszymy o coraz śmielszych pomysłach wprowadzanych na rynek przez młodych przedsiębiorców. Jednak nie jest sztuką założyć start-up, a utrzymać się na rynku, czyli przekuć działania w biznes. Najpierw więc trzeba zastanowić się nad realnością wdrożenia pomysłu. Wiele zależy od takich czynników jak: innowacyjność, wymagany poziom technologii czy skalowalność. O sukcesie lub porażce start-upu zdecyduje również sprzyjające środowisko, a przede wszystkim determinacja założyciela firmy w poszukiwaniu rozwiązań przyczyniających się do jej nieustannego rozwoju. Dlatego, sięgając po marzenia o własnym biznesie, warto skorzystać z profesjonalnej pomocy.

Co zyskasz dzięki udziałowi w Kuźni:
– cykl spotkań szkoleniowych,
– konsultacje indywidualne z ekspertami,
– konsultacje indywidualne z mentorem,
– indywidualne rekomendacje od mentora.

Kto może się zgłosić?
Start-upy i przedsiębiorcy reprezentujący sektor mikro, małych lub średnich przedsiębiorców prowadzący działalność na terenie województwa łódzkiego.

Rekrutacja trwa do 22 maja 2021 r.

Udział w programie Kuźnia Pomysłów jest bezpłatny.

Przedsiębiorców zainteresowanych wzięciem udziału w szkoleniach prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie:
www.elodzkie.pl/ankiety/formularz-rekrutacyjny

WAŻNE:
Uczestnik może wziąć udział w jednej edycji Kuźni Pomysłów (II lub III).

Zgłoś się już dziś! Liczba miejsc ograniczona.

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.”Lodzkie4business+”, współfinansowanego ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

MR/PSZ