Głównym założeniem wydarzenia jest wspieranie innowacyjności i przedsiębiorczości wśród młodych i ambitnych osób. Pokazanie Województwa Łódzkiego jako regionu, w którym promuje się ludzi, którzy mają pomysł i chcą go wdrożyć w życie i na tym zarabiać.

Tematem przewodnim była wiedza praktyczna dla przedsiębiorców – „Od koncepcji po dobrze działający biznes – przyszłość start-upów

Podczas LID chcieliśmy, aby uczestnicy znaleźli odpowiedź na następujące pytania:
• Czy pandemia dodała skrzydeł start-upom?
• Jak się uodpornić na zmiany?
• Jak wyjść z sytuacji bez wyjścia?
• Czy start-upy łatwo dostosowują się do zmian?

Wystąpienia ekspertów LID:
Ciekawi Cię jak wykorzystać dla rozwoju biznesu digital marketing, w tym social media? Paweł Sierpowski opowie jak to robić:

Konrad Dembczyński o pozyskaniu klientów poprzez reklamy:

Michał Hamera – Ekspert Eurofinancial Training i nowe metody prowadzenia kampanii marketingowych:

Wiktoria Czarnecka – Sponsoring sportowy w MŚP – jak tworzyć kreatywne działania w lokalnym sporcie?

Kompetencje przyszłości – wykład Justyny Szumińskiej:

Michał Jankowski wystąpił podczas II edycji Łódzkie Innovation Days (Łódzkie Dni Innowacji) ze swoim wykładem motywacyjnym:

 

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.”Lodzkie4business+”, współfinansowanego ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

 

PSZ