Związek Pracodawców Producentów Materiałów dla Budownictwa wspólnie z ekspertami CAB i GfK postarają się ocenić, jak rynek materiałów budowlanych poradził sobie w roku 2020 oraz zastanowić nad perspektywami na przyszłość.
Pan Maksymilian Miros z Centrum Analiz Branżowych (CAB) podsumuje rok 2020 w skali makro.
Następnie Pan Marcelin Matusiak z Growth from Knowledge (GfK) postara się znaleźć odpowiedź na pytanie, jak dostosować strategię sprzedaży do potencjałów w post-pandemicznym kanale dystrybucji.
Termin: 18.02.2021 godz. 14:00-15:30
Plan webinarium:
- Krótkie wprowadzenie, Szymon Firląg, ZPPMdB
- Budownictwo w czasie pandemii. Jak polscy producenci materiałów budowlanych poradzili sobie w 2020 roku? Maksymilian Miros, CAB
- wyniki polskiego budownictwa kubaturowego w 2020 roku, perspektywy na 2021 rok
- sprzedaż wybranych grup materiałów budowlanych w 2020 roku
- wpływ pandemii na decyzje remontowe Polaków
- Pytania i dyskusja
- Gdzie sprzedawać? Czyli jak dostosować strategię sprzedaży do potencjałów w post-pandemicznym kanale dystrybucji?, Marcelin Matusiak, GfK
- czy wystarczająco dobrze „kryjemy” rynek (dystrybucję)
- czy jesteśmy w punktach sprzedaży o najwyższym potencjale
- gdzie sieć sprzedaży powinna być gęstsza (tzw. strategia „wypalania białych plam”)
- w których punktach intensyfikować działania Trademarketingowe
- których punktów sprzedaży nie widzimy w naszym CRM i czy powinniśmy je pozyskać
- Pytania i dyskusja
- Podsumowanie, Szymon Firląg, ZPPMdB
Webinarium bezpłatne, liczba miejsc ograniczona, odbędzie się na platformie ZOOM.
Link do spotkania: www.zoom.us/webinarium
Prelegenci: • Marcelin Matusiak Absolwent Zarządzania i Marketingu na UMK w Toruniu oraz Business Intelligence na SGH w Warszawie. • Maksymilian Miros Analityk rynku, od 12 lat związany z Centrum Analiz Branżowych.
Źródło, grafika: Związek Pracodawców Producentów Materiałów dla Budownictwa
PSZ/MR